ΠΑΙΔ.Ι.

ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (ΠΑΙΔ.Ι.)
Διαγνωστικό & Θεραπευτικό Κέντρο Παιδιών με Αναπτυξιακές, Μαθησιακές και Κινητικές Διαταραχές
Κέντρο Ημέρας Πρώιμης Παρέμβασης (Κ.Η.Π.Π.)
• Ειδικό Παιδαγωγικό • Εργοθεραπεία • Λογοθεραπεία • Φυσιοθεραπεία • Ψυχολογική Στήριξη
• Μαθησιακό • Ομάδες Κοινωνικοποίησης • Συμβουλευτική Γονέων • Δια Βίου Εκπαίδευση
Χελμού 35 • 14565 • Άγιος Στέφανος, Αττικής •
( +30 210 814 2218 • Fax: +30 210 814 5949
Switch to English
Για Γονείς Για Ειδικούς
HomeTo Κέντρο μαςΥπηρεσίεςΚ.Η.Π.Π.ΚαλοκαιρινόFAQΕπικοινωνίαUpledger ΣεμινάριαΑίτηση ΕγγραφήςΦόρμα ΕνδιαφέροντοςΕκπαίδευση στην Α.Ο.UpledgerΘέσεις Εργασίας
Σειρά Εκπαίδευσης στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
ΑΟ3: “Η Κλινική Παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης”

Εισηγήτριες:
Patricia Oetter, MA, FAOTA ή Tracy Stackhouse, MA, OTR, & Ελίζα Μάγκλαρη, MS, L/OTR, BCP

Διάρκεια σεμιναρίου:
Πέντε (5) ημέρες, 9-5 καθημερινά.

Συνολικές διδακτικές ώρες:
30 ώρες ή 3,00 CEUs (μόρια συνεχούς εκπαίδευσης). Για την απόκτηση πιστοποιητικού παρακολούθησης απαιτείται η πλήρης παρακολούθηση των ωρών κάθε ημέρας, καθώς και η επιτυχής ολοκλήρωση εργασιών και εξετάσεων.

Διοργανωτής:
Παιδιατρικό Ινστιτούτο, ΕΠΕ Χελμού 35, Άγιος Στέφανος Αττικής, 14565

Τι περιλαμβάνει το σεμινάριο:
Βασισμένο στο ερευνητικό και κλινικό έργο της A. Jean Ayres, Ph.D, OTR, και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του Έλληνα θεραπευτή, η Κλινική Παρέμβαση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης είναι ένα εντατικό σεμινάριο το οποίο περιλαμβάνει την άμεση εφαρμογή θεραπείας σε παιδιά σε έναν άρτια εξοπλισμένο χώρο αισθητηριακής ολοκλήρωσης. Οι συμμετέχοντες θα υλοποιήσουν γραπτά προγράμματα θεραπείας σχεδιάζοντας και διαλέγοντας ανάλογους χώρους, εξοπλισμό και δραστηριότητες. Έμφαση θα δοθεί στην αξιολόγηση και επαναξιολόγηση των ασθενών, στον κλινικό συλλογισμό και στη διαφορική διάγνωση. Οι συμμετέχοντες θα βρίσκονται σε συνεχή εποπτεία από ειδικευμένους θεραπευτές. Βασικό στοιχείο θα αποτελέσουν επίσης οι κλινικές ερωτήσεις και η ανοικτή συζήτηση,

Ποιοι μπορούν να το παρακολουθήσουν:
Ψυχίατροι, παιδοψυχίατροι, παιδονευρολόγοι, παιδίατροι, αναπτυξιολόγοι, εργοθεραπευτές, φυσιοθεραπευτές, νευροψυχολόγοι, λογοπεδικοί και γυμναστές ειδικής αγωγής.
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟΥΣ 10-20 ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ.

Ποιοι είναι οι εκπαιδευτικοί στόχοι του σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να:
• Κατανοήσουν το ρόλο του κάθε αισθητηριακού συστήματος αλλά και σε συνδυασμό στην εξέλιξη του σχήματος του σώματος, οργάνωσης της αντίληψης, κινητικών ικανοτήτων, προσοχής, συναισθήματος, αυτοπεποίθησης και μάθησης
• Αναγνωρίσουν τις νευροφυσιολογικές διεργασίες οι οποίες συμβάλλουν στην αισθητηριακή ρύθμιση και στην αισθητηριακή διάκριση, στον έλεγχο στάσης, στην Πράξη, στην πλευρίωση κινητικών λειτουργιών και στην ημισφαιρική ειδίκευση
• Αναγνωρίσουν, συζητήσουν και συσχετίσουν τυπική με μη τυπική συμπεριφορά ασθενών
• Επιδείξουν οικειότητα με την έρευνα και τη βιβλιογραφία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης
• Αναγνωρίσουν μη τυπικής συμπεριφοράς με βάση την τυπολογία αισθητηριακής δυσλειτουργίας
• Εκπαιδεύσουν γονείς, εκπαιδευτικούς και άλλες ειδικότητες στη χρήση αισθητικοκινητικών στρατηγικών δίνοντας θεωρητική εξήγηση

Επίπεδο Δυσκολίας:
Μέτριο προς Δύσκολο

Προϋποθέσεις:
Επιτυχής παρακολούθηση του ΑΟ1 και ΑΟ2 με παρουσίαση πιστοποιητικών παρακολούθησης. Είναι απαραίτητο επίσης όλοι οι συμμετέχοντες να έχουν επαγγελματική πείρα (κατόπιν λήψεως πτυχίου) τουλάχιστον ένα χρόνο στην παιδιατρική αποκατάσταση, συμπεριλαμβανομένων και παιδιών με προβλήματα αισθητηριακής ολοκλήρωσης. Σπουδαστές/Φοιτητές δεν μπορούν να παρακολουθήσουν αυτόν τον κύκλο

Η Εισηγήτριες:
Η Patricia Oetter είναι εργοθεραπεύτρια η οποία – για περισσότερα από 30 χρόνια - ασχολείται με πολλές και διαφορετικές διαγνωστικές ομάδες από νεογνά μέχρι γηριατρικούς ασθενείς και έχει δουλέψει εκτενώς σε σχολεία, ειδικά προγράμματα αποκατάστασης και ιδιωτικά κέντρα. Ο κύριος κλινικός τομέας της είναι τα βρέφη, και τα παιδιά προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας με μαθησιακές, επικοινωνιακές δυσλειτουργίες και δυσλειτουργίες αισθητηριακής επεξεργασίας. Έλαβε Bachelor’s of Science από το University και το Master’s of Science από το Kansas State Teachers College. Υπήρξε συνεργάτης της A. J. Ayres και κλινική εκπαιδεύτρια της κλινικής A. J. Ayres. Η κυρία Oetter προσφέρει συμβουλευτική και είναι εισηγήτρια σεμιναρίων σε δάσκαλους, γονείς και θεραπευτές στις ΗΠΑ, Ασία και Ευρώπη. Είναι επίτιμο μέλος του Αμερικανικού Συλλόγου Εργοθεραπείας και διατηρεί ιδιωτική κλινική στην Καλιφόρνια. H κυρία Oetter είναι συγγραφέας πολλών άρθρων και βιβλίων σε θέματα πάνω στην αισθητηριακή ολοκλήρωση μεταξύ των οποίων το βιβλίο “MORE: Integrating the Mouth and Out of the Mouths of Babies” και του DVD “MORE”. Διδάσκει τα σεμινάρια της αισθητηριακής ολοκλήρωσης στην Ελλάδα από το 2001, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2009 παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το σεμινάριο MORE.

Η Tracy Murnan Stackhouse, MA, OTR είναι εργοθεραπεύτρια, πρόεδρος και ιδρύτρια του Developmental & Fragile X Resource Centre (Developmental FX) στο Denver, Colorado, ΗΠΑ. Στο κέντρο της καθοδηγεί το τμήμα εργοθεραπείας σε έρευνα, θεραπεία, αξιολόγηση και συμβουλευτική ασθενών με νευροαναπτυξιακές δυσκολίες κυρίως σύνδρομο Εύθραυστο Χ και αυτισμό. Η Tracy έχει Μaster’s στην αναπτυξιακή ψυχολογία. Είναι εκπαιδευμένη στην μέθοδο Bobath από τη Lois Bly, στο Sensory Integration and Praxis Tests (SIPT) και ειδικεύεται την αισθητηριακή ολοκλήρωση στο Children’s Hospital in Denver καθώς και στο Fragile X Research and Treatment Center. Είναι λέκτορας θεμάτων πάνω στην αισθητηριακή επεξεργασία, αμυντικότητα, αυτισμό και Εύθραυστο Χ στις ΗΠΑ και διεθνώς.

Η Ελίζα Μάγκλαρη, MS, L/OTR, BCP είναι παιδιατρική εργοθεραπεύτρια με πολυετή καριέρα (από το 1985). Είναι αριστούχος των ΤΕΙ Αθηνών, υπότροφος του Ιδρύματος «Α. Ωνάσης» και κάτοχος του Bachelor’s of Science στην εργοθεραπεία και του Advanced Master’s of Science στην παιδιατρική και σχολική εργοθεραπεία από το SUNY at Buffalo, ΗΠΑ. Έχει πιστοποιημένη ειδίκευση στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία από τον Σύλλογο Εργοθεραπείας των ΗΠΑ. Άλλες ειδικεύσεις περιλαμβάνουν: SBOT (σχολική εργοθεραπεία), SIPT (Sensory Integration and Praxis Test)(1989), Νευροεξελικτική Αγωγή-Bobath για παιδιά (1988) και βρέφη (1992), Κρανιοϊερή Θεραπεία (Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) και Μυοπεριτονιακή Λύση, μεταξύ άλλων, ενώ σε εξέλιξη είναι η πιστοποίηση της ως NDT OT Tutor. Επιτέλεσε αναπληρωματική καθηγήτρια στο Touro College, NY σε θέματα κινησιολογίας, νευρολογίας, παιδιατρικής, και μεθόδων αποκατάστασης, ενώ από το 2013 αποτελεί διδακτικό μέλος του Metropolitan College Αθηνών. Η παιδιατρική κλινική της πείρα είναι εκτενής και περιλαμβάνει από πρόωρα και νεογνά έως εφήβους σε νοσοκομεία, σχολεία και παιδικούς σταθμούς, κοινοτικά πλαίσια και ιδιωτικές κλινικές στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα. Παρουσιάζει σεμινάρια και ομιλίες για δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στην Ελλάδα, Κύπρο και στο εξωτερικό από το 1992 μεταξύ των οποίων και την εκπαιδευτική σειρά της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Εκπαιδεύτηκε ως εισηγήτρια της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης από τον οργανισμό Sensory Integration International, που ίδρυσε η A. Jean Ayres. Έχει εκτενώς μεταφράσει στα ελληνικά τη νευροβιολογική βάση και θεραπεία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και της Κρανιοϊερής Θεραπείας Upledger, καθώς και ένα μεγάλο αριθμό εγχειριδίων για άλλες θεραπευτικές προσεγγίσεις. Είναι επιστημονική σύμβουλος της Αναπτυξιακής Κλινικής του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» και υποψήφια διδακτορικού διπλώματος. Μετά από 20 χρόνια παραμονής στις ΗΠΑ, ιδιωτεύει από το 2005 στην Αθήνα μέσω του Παιδιατρικού Ινστιτούτου, στον Άγιο Στέφανο Αττικής.

Πληροφορίες:
για Δίδακτρα, Εκπτωτικές Περιόδους/Πακέτα, και Εγγραφές: στην αίτηση εγγραφής και στο Παιδιατρικό Ινστιτούτο, ΕΠΕ


Χελμού 35 • 14565 • Άγιος Στέφανος, Αττικής • +30 210 814 2218 • Fax: +30 210 814 5949
© 2005-2017 Παιδιατρικό Ινστιτούτο Ε.Π.Ε.

Ενημέρωση 26/7/2016