ΠΑΙΔ.Ι.

ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (ΠΑΙΔ.Ι.)
Διαγνωστικό & Θεραπευτικό Κέντρο Παιδιών με Αναπτυξιακές, Μαθησιακές και Κινητικές Διαταραχές
Κέντρο Ημέρας Πρώιμης Παρέμβασης (Κ.Η.Π.Π.)
• Ειδικό Παιδαγωγικό • Εργοθεραπεία • Λογοθεραπεία • Φυσιοθεραπεία • Ψυχολογική Στήριξη
• Μαθησιακό • Ομάδες Κοινωνικοποίησης • Συμβουλευτική Γονέων • Δια Βίου Εκπαίδευση
Χελμού 35 • 14565 • Άγιος Στέφανος, Αττικής •
( +30 210 814 2218 • Fax: +30 210 814 5949
Switch to English
Για Γονείς Για Ειδικούς
HomeTo Κέντρο μαςΥπηρεσίεςΚ.Η.Π.Π.ΚαλοκαιρινόFAQΕπικοινωνίαUpledger ΣεμινάριαΑίτηση ΕγγραφήςΦόρμα ΕνδιαφέροντοςΕκπαίδευση στην Α.Ο.UpledgerΘέσεις Εργασίας
Σειρά Εκπαίδευσης στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση
ΑΟ1: “Η Νευρολογική Βάση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και οι Λειτουργικές Εκδηλώσεις της”

Εισηγήτρια:
Ελίζα Μάγκλαρη, MS L/OTR, BCP

Διάρκεια σεμιναρίου:
Πέντε (5) ημέρες, 9:30-5:00 καθημερινά.

Συνολικές διδακτικές ώρες:
30 ώρες ή 3,00 CEUs (μόρια συνεχούς εκπαίδευσης). Για την απόκτηση πιστοποιητικού παρακολούθησης και για συμμετοχή στο ΑΟ2 απαιτείται η πλήρης παρακολούθηση των ωρών κάθε ημέρας, καθώς και η επιτυχής ολοκλήρωση εργασιών, εργαστηρίων και τελικής εξέτασης.

Διοργανωτής:
Παιδιατρικό Ινστιτούτο, ΕΠΕ Χελμού 35, Άγιος Στέφανος Αττικής, 14565

Τι περιλαμβάνει το σεμινάριο:
Βασισμένο στο ερευνητικό και κλινικό έργο της A. J. Ayres, Ph.D, OTR, και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του Έλληνα θεραπευτή το σεμινάριο αυτό παρέχει τη θεωρητική βάση για την κατανόηση των νευροβιολογικών αρχών της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και τη θεωρία της θεραπευτικής παρέμβασης της. Πιο συγκεκριμένα το σεμινάριο θα εξετάσει σε βάθος τις εκδηλώσεις του κάθε αισθητηριακού συστήματος ξεχωριστά αλλά και σε συνδυασμό (όπως η τριάδα αιθουσαιο-οπτικο-ακουστικού συστήματος), της Πράξης και της αισθητηριακής ρύθμισης στη συμπεριφορά, στη κίνηση, επικοινωνία και κοινωνικοποίηση, μάθηση και λειτουργικές δεξιότητες καθημερινής ζωής. Έμφαση θα δοθεί σε νέα ερευνητικά και κλινικά δεδομένα σχετικά με τη νευροβιολογία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και την επίδραση διαταραχών της στην ανάπτυξη και λειτουργία του ατόμου.

Ποιοι μπορούν να το παρακολουθήσουν:
Ψυχίατροι, παιδοψυχίατροι, παιδονευρολόγοι, παιδίατροι, αναπτυξιολόγοι, εργοθεραπευτές, φυσιοθεραπευτές, νευροψυχολόγοι, λογοπεδικοί, γυμναστές ειδικής αγωγής και σπουδαστές/φοιτητές (επί πτυχίο). Πρέπει να υπογραμμιστεί πως το σεμινάριο είναι σχεδιασμένο για ιατρούς και επαγγελματίες υγείας που ήδη έχουν διδαχτεί αρχές ανατομίας, φυσιολογίας και νευρολογίας και έχουν κλινική πείρα το λιγότερο 2 ετών. Επομένως για τους μη ειδικούς επαγγελματίες, γονείς και φοιτητές μπορεί να υπάρξει σημαντική δυσκολία κατανόησης του υλικού που θα παρουσιαστεί.

Ποιοι είναι οι εκπαιδευτικοί στόχοι του σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:
• Κατανοήσουν το ρόλο του κάθε αισθητηριακού συστήματος αλλά και σε συνδυασμό στην εξέλιξη του σχήματος του σώματος, οργάνωσης της αντίληψης, κινητικών ικανοτήτων, προσοχής, συναισθήματος, αυτοπεποίθησης και μάθησης
• Αναγνωρίσουν τις νευροφυσιολογικές διεργασίες οι οποίες συμβάλλουν στην αισθητηριακή ρύθμιση και στην αισθητηριακή διάκριση, στον έλεγχο στάσης, στην Πράξη, στην πλευρίωση κινητικών λειτουργιών και στην ημισφαιρική ειδίκευση
• Αναγνωρίσουν, συζητήσουν και συσχετίσουν τυπική με μη τυπική συμπεριφορά ασθενών λόγω δυσλειτουργείας Αισθητηριακής Επεξεργασίας
• Επιδείξουν οικειότητα με την έρευνα και τη βιβλιογραφία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης
• Εκπαιδεύσουν γονείς, εκπαιδευτικούς και άλλες ειδικότητες στη χρήση αισθητικοκινητικών στρατηγικών δίνοντας θεωρητική εξήγηση

Επίπεδο Δυσκολίας:
Μέτριο προς Δύσκολο

Η Εισηγήτρια:
Η Ελίζα Μάγκλαρη, MS, L/OTR, BCP είναι παιδιατρική εργοθεραπεύτρια με πολυετή καριέρα (από το 1985). Είναι αριστούχος των ΤΕΙ Αθηνών, υπότροφος του Ιδρύματος «Α. Ωνάσης» και κάτοχος του Bachelor’s of Science στην εργοθεραπεία και του Advanced Master’s of Science στην παιδιατρική και σχολική εργοθεραπεία από το SUNY at Buffalo, ΗΠΑ. Έχει πιστοποιημένη ειδίκευση στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία από τον Σύλλογο Εργοθεραπείας των ΗΠΑ. Άλλες ειδικεύσεις περιλαμβάνουν: SBOT (σχολική εργοθεραπεία), SIPT (Sensory Integration and Praxis Test)(1989), Νευροεξελικτική Αγωγή-Bobath για παιδιά (1988) και βρέφη (1992), Κρανιοϊερή Θεραπεία (Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) και Μυοπεριτονιακή Λύση, μεταξύ άλλων, ενώ σε εξέλιξη είναι η πιστοποίηση της ως NDT OT Tutor. Επιτέλεσε αναπληρωματική καθηγήτρια στο Touro College, NY σε θέματα κινησιολογίας, νευρολογίας, παιδιατρικής, και μεθόδων αποκατάστασης, ενώ από το 2013 αποτελεί διδακτικό μέλος του Metropolitan College Αθηνών. Η παιδιατρική κλινική της πείρα είναι εκτενής και περιλαμβάνει από πρόωρα και νεογνά έως εφήβους σε νοσοκομεία, σχολεία και παιδικούς σταθμούς, κοινοτικά πλαίσια και ιδιωτικές κλινικές στις ΗΠΑ και στην Ελλάδα. Παρουσιάζει σεμινάρια και ομιλίες για δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς στην Ελλάδα, Κύπρο και στο εξωτερικό από το 1992 μεταξύ των οποίων και την εκπαιδευτική σειρά της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης. Εκπαιδεύτηκε ως εισηγήτρια της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης από τον οργανισμό Sensory Integration International, που ίδρυσε η A. Jean Ayres. Έχει εκτενώς μεταφράσει στα ελληνικά τη νευροβιολογική βάση και θεραπεία της αισθητηριακής ολοκλήρωσης και της Κρανιοϊερής Θεραπείας Upledger, καθώς και ένα μεγάλο αριθμό εγχειριδίων για άλλες θεραπευτικές προσεγγίσεις. Είναι επιστημονική σύμβουλος της Αναπτυξιακής Κλινικής του νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία» και υποψήφια διδακτορικού διπλώματος. Μετά από 20 χρόνια παραμονής στις ΗΠΑ, ιδιωτεύει από το 2005 στην Αθήνα μέσω του Παιδιατρικού Ινστιτούτου, στον Άγιο Στέφανο Αττικής.

Πληροφορίες:
για Δίδακτρα, Εκπτωτικές Περιόδους/Πακέτα, και Εγγραφές: στην αίτηση εγγραφής και στο Παιδιατρικό Ινστιτούτο, ΕΠΕ


Χελμού 35 • 14565 • Άγιος Στέφανος, Αττικής • +30 210 814 2218 • Fax: +30 210 814 5949
© 2005-2017 Παιδιατρικό Ινστιτούτο Ε.Π.Ε.

Ενημέρωση 8/9/2017